بهترین کشورهای مهاجر برای تحصیل در سال 2024
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فصل و آدرس fasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 22
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
بهترین کشورهای مهاجر برای تحصیل در سال 2024


در این مقاله به بررسی و مقایسه بهترین کشورهای مهاجرت تحصیلی برای متقاضیان ایران می پردازیم، سعی می کنیم تمامی نکات مهم برای مهاجرت تحصیلی را برجسته کنیم تا دانش آموزان اطلاعات مورد نیاز خود را برای تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی داشته باشند. ، ما بررسی می کنیم که کدام کشورها برای مهاجرت تحصیلی بهترین هستند.

هزینه های مدرسه

تعداد دانشگاه ها

مجوز کار دانشجویی

اجازه کار پس از فارغ التحصیلی

اجازه همکاری با هم دارند

زبان تحصیل و نمره زبان مورد نیاز

شانس گرفتن ویزای تحصیلی

به همراه ویزا و فرصت های شغلی

و در نهایت مسکن دائمی بعد از تحصیل

بر اساس آخرین رتبه بندی محبوب ترین شهرها برای مهاجرت در سال 2024، ده شهر برتر در سیستم رتبه بندی QS عبارتند از:

10. بوستون – ایالات متحده: با امتیاز 92.3، بوستون فرصتی برای برتری در محیط دانشگاهی آمریکای مرکزی را ارائه می دهد.

9. زوریخ-سوئیس: زوریخ با امتیاز 95 نهمین شهر برتر برای دانشجویان در سال 2024 است.

8. برلین-آلمان: برلین یک مرکز مطالعاتی جذاب برای دانشجویان بین المللی با 95 امتیاز است و لازم به یادآوری است که تحصیل در آلمان رایگان است.

7. سیدنی – استرالیا: سیدنی با امتیاز 96.2 بهترین ترکیب آموزش و زندگی شهری را ارائه می دهد.

6. پاریس – فرانسه: شهر پاریس با داشتن دانشگاه های عالی و قابلیت های تکنولوژیکی، یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی با امتیاز 96.3 بود. euromy



5. مونیخ - آلمان: مونیخ یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال تحصیل با بهترین کیفیت هستند، آمیتاز 97.1 در این شهر برای مهاجرت تحصیلی در سال 2024.

4. ملبورن – استرالیا: ملبورن با جوامع دانشجویی بین المللی و استاندارد بالای زندگی، در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب است و امتیاز 97.3 را دارد.

3. سئول - کره جنوبی: موقعیت این کشور آسیایی کمی عجیب است، اما امتیاز 97.6 نشان می دهد که پایتخت کره جنوبی شرایط خوبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

2. توکیو-ژاپن: دومین شهر در لیست بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی، یک شهر آسیایی با امتیاز 98 است که ترکیبی از سنت و مدرنیته را به دانشجویان ارائه می دهد.

1. لندن - انگلستان: لندن با امتیاز چشمگیر 100 در صدر فهرست QS 2024 قرار گرفت و به شما فرصت مطالعه و آموزش در بالاترین سطح جهان را می دهد.

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی - سوئد

سوئد یکی از مقاصد اجباری مهاجرت تحصیلی در بین شهروندان ایرانی است، یکی از دلایل شهرت سوئد به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی اعطای ویزا به دانشجویان (همسر و زیر 18 سال) به طور همزمان است. در این حالت ویزا به طور همزمان صادر می شود. ویزاهای اضافی برای خانواده ها و دوستانی که نیازی به صف ندارند صادر می شود. سوئد به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی، تحصیل رایگان را برای دانشجویان در نظر گرفته است. فرزندان و همسران دانشجویان نیز بدون محدودیت مجاز به کار در کشور هستند و می توانند زبان سوئدی را به صورت رایگان یاد بگیرند، یکی دیگر از ویژگی های مثبت سوئد در زمینه مهاجرت تحصیلی امکان تحصیل در دوره های زبان انگلیسی، دوره های سوئدی ویژه پزشکان شاغل است. ، دانشجویان ایرانی که بعداً تحصیلات خود را در سوئد به پایان می رساند می توانند برای ویزای کار در این کشور اقدام کنند و پس از پرداخت مالیات و کار در این کشور به مدت 5 سال، حق اقامت دائم سوئد را دارند.

از اثرات جابجایی تحصیل در سوئد می توان به آب و هوا و محیط زیست این کشور اشاره کرد که البته در جنوب سوئد وضعیت بهتر است و اگر از دانشگاه های جنوب این کشور پذیرش بگیرید کمتر دارید. نگران باشید

مشکل دیگر این است که برای کار در سوئد برای دانشجویان بهتر است زبان سوئدی بلد باشند، هرچند 90 درصد سوئدی ها می توانند انگلیسی صحبت کنند، زبان اصلی این کشور سوئدی است و دانشجویان و همکارانشان زیاد هستند. با دانش زبان سوئدی می توانند شغل پیدا کنند.

فنلاند یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور است

دومین کشور اسکاندیناوی که می تواند یکی از گزینه های شما برای مهاجرت تحصیلی باشد فنلاند است. اگر قصد تحصیل در هر مقطعی را دارید می توانید برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند مهاجرت کنید. یکی از مزایای تحصیل در فنلاند این است که همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند همزمان مهاجرت کنند.

یکی دیگر از بهترین مزیت های تحصیل در فنلاند در نظر گرفتن مدت زمان تحصیل برای اخذ اقامت می باشد به این معنی که برای مقطع فوق لیسانس که دو ساله است، دانشجو باید پس از فارغ التحصیلی شغلی پیدا کند و دو سال کار کند. دریافت اقامت دائم در فنلاند یکی دیگر از ویژگی های فنلاند به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی، تحصیل در مقطع دکتری رایگان است و این دوره را به عنوان موقعیت شغلی در نظر بگیرید که دانشجو در آن حقوق نیز دریافت می کند. امکان تحصیل تمامی دوره های تحصیلی در فنلاند به زبان انگلیسی وجود دارد، اما دانستن زبان فنلاندی پس از ورود به فنلاند می تواند به دانشجویان کمک کند تا در فنلاند زندگی کنند.

نروژ یکی از بهترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور است

تا سال 2022 دانشجویان ایرانی می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در نروژ به صورت رایگان تحصیل کنند، اما طبق قانون جدید نروژ، امکان تحصیل رایگان در نروژ برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد و دانشجویان باید بر این اساس شهریه را پرداخت کنند. این موضوع را نمی توان نروژ را به عنوان یکی از بهترین کشورها برای تحصیل مهاجرت در نظر گرفت، این کشوری است با امکان اخذ ویزای اضافی همزمان، فرصت های شغلی برای دانشجویان و شرکا و جامعه ای با تحصیلات عالی که 90 درصد آنها را تشکیل می دهند. به زبان انگلیسی مسلط است، حتی پیشنهاد می دهد. اسکان دائم در دانشجویان. نروژ با داشتن میادین نفتی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند در رشته های مرتبط با صنعت نفت تحصیل کنند. تحصیل مهندسی در نروژ یکی از بهترین انتخاب هاست.

هلند با ویزای تضمینی برای سفر تحصیلی

مهاجرت تحصیلی به هلند برای دانشجویان از ایران بسیار جالب است، دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی در هلند به زبان انگلیسی تحصیل کنند و افراد بالای 45 سال امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند.

ویزای تحصیلی هلند تضمینی است، بله این یک واقعیت است، برخلاف سایر کشورها، ویزای تحصیلی زیر 1 درصد ریجکت می شود و دانشگاهی که میزبان دانشجویان ایرانی است اقدامات لازم را برای اخذ ویزای تحصیلی انجام می دهد، بنابراین دانشگاه با دانشگاه تماس اولیه برقرار می کند. اداره مهاجرت

بهترین کشور برای تحصیل در خارج از کشور در آمریکای شمالی

کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای تحصیل در خارج از کشور است، این کشور معروف و یکی از بهترین کشورهاست، مزایای تحصیل در کانادا بسیار زیاد است، در اینجا به برخی از ویژگی های تحصیل در خارج از کشور کانادا اشاره می کنیم:

تحصیل رایگان کودکان در کانادا بسیار مهم است و با ویزای همراه، همسر و فرزندان زیر 18 سال دانشجو می توانند به همراه دانشجو به کانادا سفر کنند. مجوز کار در کانادا بعد از فارغ التحصیلی بستگی به مدت زمان تحصیل شما در کانادا دارد و می تواند تا سه سال باشد.

انگلستان بهترین کشور برای مهاجرت است

همانطور که در ابتدای مقاله مشاهده کردید، لندن با امتیاز 100 به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت تحصیلی انتخاب شده است و این نشان می دهد که تحصیل در انگلستان بدون شک دروازه ای به سوی زندگی و فرصت های شگفت انگیز است. دانشگاه های بریتانیا برای مقاطع مختلف تحصیلی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی کمک هزینه و امتیازات شهریه در نظر می گیرند، مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان تنها یک سال است و متقاضیان می توانند به راحتی رشته تحصیلی خود را تغییر دهند در حال حاضر یکی از محبوب ترین رشته ها برای تحصیل در انگلستان است. .

مروری بر انتخاب بهترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور

انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی بسیار دشوار است و در این مقاله تصمیم گرفتیم نگاهی به محبوب ترین کشورهای اسکاندیناوی، اروپا و آمریکای شمالی بیندازیم تا بتوانید شرایط ویزا، هزینه، زبان را در نظر بگیرید. بهترین تصمیم را برای تحصیل، اجازه کار و اقامت دائم بگیرید. اگر می خواهید با خانواده خود برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید، توصیه ما این است که انگلستان را از لیست گزینه ها حذف کنید و به نروژ یا فنلاند نگاه کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : fasl56
تاریخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید